پلاک مشخصات تابلوهای مترو
نوشته شده توسط : رضا محمدیان



پلاک اطلاعات تابلو مترو

 

پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت ها امروزه به صورت گسترده ای در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و بر روی محصولات و کالاهای فراوانی  الصاق می شوند. به کمک پلاک مشخصات می توانیم با ویژگی های یک محصول بیشتر آشنا شویم و دستورالعمل استفاده از آن ها را نیز فرا بگیریم.

پلاک مشخصات گاهی می‌تواند اطلاعات با ارزشی درباره یک اثر هنری یا یک تابلو به ما ارائه دهد. به طور مثال در کنار تابلو نقوش و خطوط اسلامی پلاک اطلاعات آن نصب شده است. بر روی این پلاک نام تابلو، نام هنرمند پدید آورنده آن، ابعاد و اطلاعات دیگری درباره ان درج شده است. این پلاک به سفارش سازمان مترو تهران جهت نصب در استگاه آزادی طراحی و ساخته شده است.  جنس این پلاک مشخصات استیل و ضخامت آن ۶ میلی متر است.

قیمت و هزینه نهایی برای ساخت هر نیم پلیت به جنس ماده اولیه، ابعاد و چگونگی چاپ آن بستگی دارد. علاوه یر این، عواملی مانند برجسته بودن و تعداد رنگ نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان در سفارش پلاک دستگاه، جنس آن است. برچسب‌های کاغذی نیز می‌توانند برای ثبت اطلاعات یک محصول به کار برده شوند اما چرا استفاده از نیم پلیت فلزی مرسوم است؟ جواب این پرسش به جلوه ظاهری و ماندگاری پلاک مشخصات فلزی برمی‌گردد. اطلاعات و نوشته‌های چاپ شده بر روی برچسب‌ها بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود یا خود برچسب به طور کلی آسیب می‌بیند و قابل استفاده نیست. اما نیم پلیت فلزی حتی ده ها سال دارد و جلوه‌ای زیبا به محصول می‌دهد. ضمنا فضای مناسب و ماندگاری برای تبلیغ برند شماست. شرکت نشانه ساز با کمترین قیمت، پلاک مشخصات را با بالاترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: ساخت نیم پلیت، ساخت پلاک فلزی، سفارش پلاک فلزی، قیمت پلاک مشخصات ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: